Thursday, July 7, 2011

wHy ME???




kdg2 dunia aku seakan2 gelap gelita, siang dan mlm same jew cerita. ati aku lak kosong seakan2 sape ajew menyinggah pasti menikmati suasana dlu baru bla. . . terasa ati ni seperti tmpt persinggahan . . . npe? aku mcari kasih agar keceriaan senantiase hadir dlm jiwa aku, tp ap yg aku carikan hanya kesepian yg datang. silap apa kah aku ini? menumpang kasih org, apakah itu kelayakan aku miliki? npe? npe aku sentiasa memiliki sisa2 org luar? npe aku ibarat mangsa keadaan? npe tak de sape pahami aku? npe?????????????????????????????????????????? terasa ingin mendiamkan diri dan terus berlari meninggalin kesemuanya ini. aku terseksa segala2 nya!!! org yg amat aku syg tak pernah hiburkan aku, hiburan aku diri aku sendiri. npe? ape erti sebuah cinta dan kasih jika aku masih kesepian? npe???? . . . arghhhh. . . . . aku keliru hidup aku ini. makin aku hidup makin aku bohsan dengan segala2 nya. . . . npe??????????????????

No comments:

Post a Comment